Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.

1.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Smartphit.si pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2.

Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine Smartphit.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi  eposlovanja, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

3.

S Spletno trgovino SMARTPHIT.SI  (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Smartphit, Tim Gumilar s.p., v nadaljevanju »ponudnik«, Lončarska 6, 2327 Rače, MŠ: 8404399000 DŠ: 90476638, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

  1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Za več informacij je ponudnik na voljo preko:

mail: info@smartphit.si

Tel.: +44 770 8401 849

  1. Ponudba artiklov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko spreminja ter ažurira. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji, v kolikor je datum določen s pomočjo koledarja na spletni strani, si pridržujemo pravico, da je paket dostavljen do pet delovnih dni od določenega datuma na koledarju. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Partner prodajalca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o.. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  1. po poštnem povzetju

Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije d.o.o., ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo oziroma, da se paket ne prevzame ob dostavi, kupec izgubi možnosti reklamacije za naročilo.

  1. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. Z nakazilom na račun ponudnika. Plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec ali predračun)

opravite preko spletne banke, banke ali pošte. V tem primeru nam mora kupec obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam mora kupec na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopka pošiljanja ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.

  1. Preko spletnega plačilnega sistema PayPal
  2. S kreditno kartico.
  3. Ob prevzetju.
  1. Cene

Vse cene so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine podjetja Smartphit, Tim Gumilar s.p., na spletnem mestu www.smartphit.si

Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Smartphit, Tim Gumilar s.p. kupcu omogočilo odstop od nakupa.

  1. Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.

  1. Postopek nakupa

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  1. iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  2. izbor izdelka za nakup;
  3. dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  4. določitev količine za nakup v nakupovalni košarici;
  5. pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se le-ta obračuna;
  1. izbor načina dostave izdelka;
  2. izbor načina plačila;
  3. pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
  4. stranki je omogočeno naročilu dodajanje posvetila z lastnim tekstom, ki je omejeno na maksimalno 100 znakov.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  1. Naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Smartphit, Tim Gumilar s.p. naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec sme za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave poklicati kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, bo prek elektronske pošte kupca sproti obveščal o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  1. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-naslovu info@smartphit.si. Če se zgodi, da je naročilo kljub pravočasni odpovedi že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Enako velja v primeru nakupa za pravne osebe.

  1. Dostop do shranjene pogodbe

Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.

  1. Preklic naročila

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe kjer je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po željah kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

  1. Omejitev Odgovornosti

Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, tudi dodatne, kot so na primer številka oddelka in sobe v bolnišnici ali nadstropje, vhod ali številka pisarne, ker tudi te podatke podjetje potrebuje za uspešno dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.

Ponudnik z največjo skrbnostjo stremi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo nepredvideno in hitro, posledično pa ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru kakršnekoli spremembe se ponudnik zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogoči odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom (npr. določenih produktov v določenem času sploh ni mogoče dobaviti. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.)

  1. Pravica in obveznosti potrošnikov – pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@smartphit.s. Voljo za odstop od pogodbe mora potrošnik navesti jasno in nedvoumno. Če se potrošnik odloči za uporabo izpolnitve obrazca za odstop, ponudnik potrošniku po elektronski pošti nemudoma pošlje potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto blago bodisi vrne bodisi pošlje na naslov ponudnika Lončarska ulica 6, 2327 Rače. Kupec mora najkasneje v 14 dneh po obvestitvi ponudnika o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Izdelke na katerih je mogoče viditi znake uporabe ni mogoče vrniti.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če ponudnika zaradi tega ne bremenijo nobeni dodatni stroški.

Potrošnik skupaj z izjavo o odstopu navede svoje osebne podatke (osebno ime in kontaktne podatke). Ponudnik vrne kupnino in vsa ostala plačila najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu, vendar lahko ponudnik vračilo zadrži do prejetja vrnjenega blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od naročila v primerih, določenih v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, za pogodbe:

  • blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

V primeru, da je bil za plačilo naročila (ali za del vrednosti naročila) uporabljen kupon, se v primeru odstopa od pogodbe potrošniku vrne kupon v enaki vrednosti, kot jo je imel kupon ob oddaji naročila.

V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se potrošniku v primeru odstopa od pogodbe vrne popust v obliki nove promocijske kode.

  1. Odstopanja izdelkov

Ponudnik ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji, iz spletnega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah, v obliki, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od pisnega opisa v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti ali vrednosti. Kar je v naši moči, bomo storili, da  bo končni izdelek  čim bolj približan želenemu izdelku iz našega kataloga.

  1. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@smartphit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

  1. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.  Varovanje osebnih podatkov določa Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na spletni strani.